🐏🦙🐑 Vo Fuski sa vezieme na poriadnej vlne 🐑🦙🐏
Profil Košík
Váš košík je prázdny.

Reklamácia tovaru B2B

Reklamácia bude braná do úvahy iba pri tovare, ktorý bol zakúpený v zákonnej lehote 24 mesiacov.

 

 

Za tovar počas dopravy zodpovedá prepravca.

Ak je tovar doručovaný na zadanú adresu zmluvným prepravcom, je kupujúci povinný prekontrolovať dodaný tovar ihneď po jeho prevzatí od osoby vykonávajúcej doručenie a zjavné vady tovaru a nekompletnosť dodávky (rozdiel medzi faktúrou a dodaným tovarom) je povinný reklamovať u predávajúceho ihneď, najneskôr nasledujúci deň po prevzatí. Neskoršie reklamácie zjavných vád tovaru a nekompletnosť dodávky (rozdiel medzi faktúrou a dodaným tovarom) nebudú predávajúcim ani prepravcom uznané.

 

Pri preberaní zásielky skontrolujte jej stav. Pokiaľ je porušená ochranná páska, balenie obsahuje trhliny, deformovaný roh, prerazený kartón alebo iné znaky porušenia, mohlo dôjsť aj k poškodeniu alebo strate tovaru. Ak sa tak stane, postačí iba oznámiť vodičovi: preberám, ale uveďte "výhradu". V tom prípade je vodič je povinný výhradu uviesť. Do skenera sa toto uvádza ako status "DORUČENÉ S VÝHRADOU" odovzdania, alebo v prípade papierového prepravného listu sa toto uvedie priamo názvom "VÝHRADA" spoločne s Vaším podpisom.

 

Pokiaľ zistíte poškodenie alebo stratu tovaru, prepravný kartón nelikvidujte, ale odfoťte si ho, a to vrátane adresného štítku, prasklín, pretrhnutia alebo viditeľného zalepenia páskou. Tieto fotografie budú nutné doložiť na reklamáciu a následnú náhradu vzniknutej škody u prepravcu. Potom nám toto oznámte e-mailom spoločne s urobenými fotografiami.

 

Pri osobnom odbere tovar je kupujúci povinný prekontrolovať tovar pri jeho prevzatí a zjavné vady je povinný ihneď uplatniť u predávajúceho. Zjavné vady tovaru uplatnené u predávajúceho neskôr nebudú predávajúcim uznané.

Ak vznikne na tovare dodanom internetovým obchodom www.fuski.sk vada, môže kupujúci uplatniť reklamáciu. Reklamácia tovaru, kedy sú účastníkmi záväzkového právneho vzťahu 2 podnikatelia, sa riadi na základe Občianskeho zákonníka. Všeobecná úprava zodpovednosti za vady je obsiahnutá v § 2099 – 2112.

Práva z chybného plnenia

§ 2099

a) Vec je chybná, ak nemá vlastnosti stanovené v§ 2095 a 2096. Za vadu sa považuje aj plnenie inej veci. Za vadu sa považujú aj vady v dokladoch nutných na užívanie veci.

b) Ak plynie z vyhlásenia predávajúceho alebo z dokladu o odovzdaní, že predávajúci dodal menšie množstvo vecí, nevzťahujú sa na chýbajúce veci ustanovenia o vadách.

Predmet kúpy

§ 2095

Predávajúci odovzdá kupujúcemu predmet kúpy v dohodnutom množstve, akosti a prevedení. Ak nie sú akosť a prevedenie dojednané, plní predávajúci v akosti a prevedení vhodných na účel viditeľný zo zmluvy; inak pre účel obvyklý.

§ 2096

Pri určení kvality alebo vykonania podľa dohodnutej vzorky alebo predlohy musí vec akosťou alebo vykonaním zodpovedať vzorke alebo predlohe. Ak sa líši akosť alebo prevedenie určené v zmluve a vzorka alebo predloha, rozhoduje zmluva. Ak zmluva a vzorka určia akosť alebo vykonanie veci rozdielne, nie však rozporne, musí vec zodpovedať zmluve i vzorke alebo predlohe.

 

Reklamácia tovaru

Pre rýchlejšie vybavenie môže kupujúci o reklamácii vopred informovať predávajúceho telefonicky, e-mailom, písomne ​​alebo prostredníctvom svojho obchodného zástupcu. Kupujúci je povinný popísať závadu alebo popísať, ako sa prejavuje, prípadne vadu odfotiť. Reklamovaný tovar doručí kupujúci predávajúcemu na vlastné náklady (inak ako na dobierku, ktorú predávajúci nepreberá), pričom pri zasielaní je kupujúci povinný zabaliť tovar do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu či zničeniu. Prípadne môže kupujúci reklamáciu odovzdať svojmu obchodnému zástupcovi, pokiaľ ho má prideleného.

 

Pre úspešné vybavenie reklamácie je bezpodmienečne nutné, aby kupujúci bol schopný predložiť daňový doklad (faktúru) a vyplnený reklamačný protokol.

 

!!! Tovar zaslaný na reklamáciu musí byť čistý!!!

 

!!! Za vadu tovaru nemožno považovať rozdielnosť odtieňov farieb v skutočnosti a na elektronických zobrazovacích zariadeniach!!!

 

 

Kupujúci je povinný reklamáciu u predávajúceho uplatniť bez zbytočného odkladu od zistenia vady. Na prijímanie reklamovaného tovaru je určená adresa: Fuski BOMA s.r.o. - Reklamačné oddelenie, K Bytovkám 222, 251 63 Kunice, tel. kontakt.: +420 222 352 190 - pí Dvořáková, e-mail: boma@boma.cz.

 

V závislosti od druhu závad a od povahy tovaru, v súlade s právnymi predpismi platnými v ČR, bude oprávnená reklamácia riešená opravou, výmenou tovaru či vrátením zaplatenej kúpnej ceny.

 

Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktu, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.

 

Predávajú bez zbytočných odkladov reklamáciu vybavia v čo najkratšom termíne.

 

 

 

Maxx Trade sro, Hlavná 558/10, 94614, Zemianska Oľča, Slovensko, kontaktná osoba: Anton Príkopský, tel.: +421 908 069 671.