🐏🦙🐑 Vo Fuski sa vezieme na poriadnej vlne 🐑🦙🐏
Profil Košík
Váš košík je prázdny.

Obchodné podmienky B2B

KUPUJÚCIM NIE JE UMOŽNENÝ VSTUP DO PRIESTORU SKLADU

OSOBNÝ NÁKUP V SKLADE NIE JE MOŽNÝ

TOVAR SI JE LEN VYZDVIHNUŤ PO PREDCHÁDZAJÚM OBJEDNANÍ

 

Predávajúci potvrdzuje, že výrobky ním dovezené alebo distribuované, na ktoré sa vzťahuje zák. č. 22/1997 Zb. v zmysle nariadenia vlády č. 173/1997, 179/2001, 17/2003 a 616/2006, sú v súlade s týmito nariadeniami. Predávajúci vyhlasuje, že výrobky ním dovezené alebo distribuované, ktoré prichádzajú do styku s potravinami, vyhovujú zákonu č. 258/2000 Zb., a vyhláškam MZ SR 38/2001 Zb., a 186/2003 Zb., a ďalej potom Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady ES 1935/2004. Pri tovare spadajúceho do pôsobnosti novely zákona o odpadoch č. 185/2001 Zb., je súčasťou celkovej fakturovanej ceny recyklačný poplatok. Pri tovare, kde nie je recyklačný poplatok uvedený a vyčíslený oddelene, je už súčasťou nákupnej ceny.

 

  1. Základné ustanovenia
  2. Vymedzenie pojmov
  3. Objednávanie
  4. Dodacie podmienky
  5. Platobné podmienky
  6. Ceny
  7. Zmluva
  8. Reklamácia
  9. Bezpečnosť a ochrana informácií
  10. Prevádzková doba
  11. Záručné podmienky

 

1. Základné ustanovenia

 

V internetovom obchode pre B2B https://fuski.sk platí pre nákup nižšie uvedené obchodné podmienky, ktoré bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho, ktorým je vlastník a prevádzkovateľ internetových stránok www.fuski.sk, spoločnosť Fuski BOMA s.r.o., IČO: 05534810, DIČ: CZ0553481 ku (zákazník v postavení spotrebiteľa - podnikateľa).

Ak je kupujúcim spotrebiteľ (iná osoba ako podnikateľ, ktorý robí objednávku alebo uzatvára zmluvu s predávajúcim v rámci svojej podnikateľskej činnosti), riadia sa práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho ustanoveniami § 2158 a nasl. ObčZ („Zvláštne ustanovenia o predaji tovaru v obchode“) av prípade kupujúcich spotrebiteľov tiež zákonom č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení.

Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa vzťahy neupravené obchodnými podmienkami občianskym zákonníkom (č. 89/2012 Zb.) a zákonom o ochrane spotrebiteľa (č. 634/1992 Zb.).

 

Všetky zmluvné vzťahy sú uzavreté v súlade s právnym poriadkom Českej republiky.

 

2. Vymedzenie pojmov

 

Spotrebiteľská zmluva - zmluva kúpna, o dielo, o poskytnutí služby, prípadne iné zmluvy podľa ObčZ, pokiaľ zmluvnými stranami sú na jednej strane spotrebiteľ (iná osoba ako podnikateľ, ktorý robí objednávku alebo uzatvára zmluvu s predávajúcim v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci samostatného výkonu svojho povolania) a na druhej strane dodávateľ, resp. predávajúci.

 

Predávajúci/prevádzkovateľ internetového obchodu - osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Ide o podnikateľa, ktorý priamo alebo prostredníctvom iných podnikateľov dodáva kupujúcemu výrobky alebo poskytuje služby.

 

Kupujúci/spotřebitel - osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti. Je to fyzická alebo právnická osoba, ktorá nakupuje výrobky alebo používa služby na iný účel ako na podnikanie s týmito výrobkami alebo službami. Kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľ - podnikateľ, ktorý nakupuje výrobky či užíva služby v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci samostatného výkonu svojho povolania.

 

Kupujúci/podnikateľ je kupujúci, ktorý nakupuje výrobky alebo užíva služby za účelom svojho podnikania v súlade s § 420 Občianskeho zákonníka. Na úpravu vzťahov medzi predávajúcim a kupujúcim – podnikateľom sa nepoužijú osobitné ustanovenia o predaji tovaru spotrebiteľovi s výnimkou ustanovenia § 2160, ktoré sa výslovne uplatnia pre vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim – podnikateľom. Pre vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim – podnikateľom sa výslovne vylučuje ustanovenie § 1924 Občianskeho zákonníka; kupujúci – podnikateľ nemá nárok na náhradu účelne vynaložených nákladov pri reklamácii. Kupujúci – podnikateľ ďalej nemá nárok na náhradu škody, ktorá bola spôsobená chybným výrobkom v súlade s § 2943 Občianskeho zákonníka, bezchybným výrobkom, pri montáži alebo inštalácii výrobku či akokoľvek inak v príčinnej súvislosti s výrobkom. Pre vzťah medzi Kupujúcim – podnikateľom a predávajúcim sa neuplatní zákon o ochrane spotrebiteľa (č. 634/1992 Zb.).

 

Kúpna zmluva – kúpna zmluva vzniká okamihom potvrdenia objednávky kupujúceho predávajúcim. Od tohto momentu vznikajú medzi kupujúcim a predávajúcim vzájomné práva a povinnosti, ktoré sú vymedzené kúpnou zmluvou a obchodnými podmienkami, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy. Uzavretie kúpnej zmluvy bez dojednania všetkých jej náležitostí ustanovených Občianskym zákonníkom je v zmysle ustanovenia § 1726 Občianskeho zákonníka vylúčené. Predávajúci ďalej v súlade s ustanovením § 1740 ods. 3) Občianskeho zákonníka vylučuje prijatie ponuky s dodatkom alebo odchýlkou.

 

Informácie o uzavretej zmluve a obchodných podmienkach - uzavretím kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť uzavretej zmluvy. Po dokončení objednávky bude kupujúcemu zaslané e-mailové potvrdenie tejto objednávky. Za okamih uzavretia kúpnej zmluvy sa považuje okamih potvrdenia objednávky predávajúcim.

 

Podľa novely zákona č. 235/2004 Zb., o dani z pridanej hodnoty nemožno od 1. 1. 2013 meniť údaje v už vystavenom daňovom doklade (faktúra). Údaje v daňovom doklade (faktúra) je možné meniť len v prípade, keď zákazník tovar ešte neprijal a nezaplatil.

 

3. Objednávanie

 

Objednávať je možné nasledujúcimi spôsobmi:

1. prostredníctvom elektronického obchodu

2. prostredníctvom obchodného zástupcu

 

Kupujúci bude o presnom čase doručenia objednaného tovaru informovaný prostredníctvom e-mailu. Dĺžka doručovania objednaného tovaru a cena dopravy je závislá od spôsobu dopravy, ktorú si kupujúci zvolí v objednávke v rámci svojho košíka.

 

Fakturačné údaje kupujúceho nie je možné meniť spätne po odoslaní objednávky.

 

Storno objednávky zo strany kupujúceho - kupujúci má právo odstúpiť od objednávky kedykoľvek pred expedíciou tovaru, a to bez akéhokoľvek postihu. Stornovanie objednávky je možné vykonať telefonicky na telefónnom čísle +420 222 352 190 alebo písomne ​​na e-maile boma@boma.cz.

 

4. Dodacie podmienky

 

Na základe voľby kupujúceho predávajúci dodá tovar na miesto a spôsobom, ktorý kupujúci určí v objednávke. Kupujúci je povinný si takto dodaný tovar prevziať, v opačnom prípade bude tovar na jeho náklady uskladnený a po dohovore tiež už na jeho náklady znovu odoslaný.

 

Objednaný tovar doručujeme zmluvnou prepravnou službou.


Dodávky predmetu plnenia budú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom termíne, obvykle 2 - 10 pracovných dní. Vo výnimočných prípadoch, alebo pokiaľ nie je tovar skladom, môže byť dodacia lehota aj dlhšia, o čom bude kupujúci bezodkladne po zistení tejto skutočnosti upovedomený. Miesto dodania je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu na uvedenú adresu.

 

Dopravu na adresu určenia zaisťuje predávajúci. Zásielka s tovarom štandardne obsahuje daňový doklad (faktúru). Pri prevzatí tovaru je kupujúci povinný bezprostredne prekontrolovať zásielku (počet balíkov, neporušenosť pásky s firemným logom, poškodenie krabice). V prípade, že obal je poškodený uveďte túto informáciu do odovzdávacieho protokolu prepravnej služby.

 

Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou tým, že zásielka je napr. neúplná alebo poškodená.

 

Spôsoby dodania:

 

Doprava:

- PPL - viac informácií tu...PPL

- GLS - viac informácií tu...GLS

 

Osobný odber:

- Centrálny sklad

 

Viac informácií o výške ceny za dopravu tovaru kuriérom nájdete v sekcii Doprava a platba

 

 

5. Platobné podmienky

 

V prípade, že sa jedná o špeciálny tovar na objednávku, alebo tovar, ktorý nie je na sklade, predávajúci kupujúcemu vopred potvrdí telefonicky/e-mailom cenu a termín dodania. Ak je platná cena totožná alebo nižšia ako na písomnej alebo e-mailovej objednávke, nie je spätne kupujúcemu potvrdzovaná a tovar je mu dodaný za dohodnutú cenu podľa platne uzavretej zmluvy. Pokiaľ bude cena menená, zákazník potvrdí, že zmenu berie na vedomie a súhlasí s ňou, a to rovnakým spôsobom, akým bol o tejto zmene vyrozumený.

 

Platobná podmienka - základným spôsobom vykonania platby je platba v hotovosti pri odovzdaní predmetu plnenia, prípadne tiež možnosť využitia ďalších spôsobov platieb, ktoré sú uvedené nižšie. V prípade, že zákazník zvolí platbu vopred, predávajúci počká s odoslaním tovaru až do splnenia povinnosti zákazníka vykonať platbu. Uskutočnením platby sa rozumie pripísanie celej čiastky podľa zmluvy na účet predávajúceho.

 

Všetky ceny za tovar sú na webe uvádzané vrátane aj bez DPH, vrátane všetkých poplatkov stanovených zákonom, avšak náklady na dodanie tovaru alebo služby sa líšia podľa zvolenej metódy a poskytovateľa dopravy a spôsobu úhrady.

 

Všetok tovar je dodávaný s daňovým dokladom. Tovar zostáva do úplného zaplatenia kúpnej ceny vo vlastníctve predávajúceho. V prípade stornovania objednávky alebo jej časti zo strany dodávateľa (napr. tovar je dopredaný) sú peniaze alebo ich príslušná časť obratom odoslané späť na číslo účtu, z ktorého boli prevedené, pokiaľ nie je dohodnuté inak.

 

Spôsoby platieb:

- platba dobierkou (platba v hotovosti alebo kartou pri doručení tovaru - hotovosť preberá od zákazníka prepravca)

- platba LEN v hotovosti pri prevzatí tovaru v centrálnom sklade v Kuniciach

- platba kartou online (platby pomocou platobnej brány) - ospravedlňujeme sa, ale zatiaľ týmto spôsobom platiť nemožno

- platba bankovým prevodom (platba na faktúru so splatnosťou - iba pre veľkoobchodných odberateľov pri splnení podmienok)

 

Faktúra vystavená na základe kúpnej zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim slúži zároveň aj ako daňový doklad a dodací list. Kupujúci môže tovar alebo službu prevziať zásadne až po ich úplnom uhradení, pokiaľ nie je dohodnuté inak.

 

Pokiaľ je zákazník osobou povinnou k dani, je povinný pri objednávke, najneskôr však pred samotným predajom oznámiť túto skutočnosť, vrátane (pravdivých) údajov potrebných na vystavenie daňového dokladu s tým, že pokiaľ takto neurobí, považuje ho predajca automaticky za zdaniteľnú osobu.

 

Tovar zostáva do úplného zaplatenia a prevzatia vo vlastníctve predávajúceho, avšak nebezpečenstvo škody na veci prechádza prevzatím tovaru kupujúcim.

 

6. Ceny

 

Všetky zmeny a zmeny cien na internetovom obchode sú vyhradené. Ponuka tovaru vystaveného na www.fuski.sk (vrátane akčného tovaru, výpredaja a letákových akcií) platí do vypredania zásob či straty schopnosti predávajúceho plniť, pričom počet akčných kusov je v ponuke vždy uvedený, prípadne po určenú dobu. Cena je platná v čase objednania. Akčné ceny platia do vypredania zásob pri uvedení počtu kusov akčného tovaru alebo po dobu časovo určenú.

 

Na webe www.fuski.sk sú uvádzané ceny vrátane aj bez DPH, vrátane všetkých poplatkov stanovených zákonom, avšak náklady na dodanie tovaru sa líšia podľa zvolenej metódy, poskytovateľa dopravy a spôsobu úhrady.

 

Všetky ceny sú zmluvné. V e-shope www.fuski.sk sú ceny vždy aktuálne a platné, v slovenskej mene (EUR).


Ceny uvedené pri jednotlivých produktoch sú konečné, tj. vrátane DPH, príp. všetkých ďalších daní a poplatkov, ktoré musí spotrebiteľ na získanie tovaru zaplatiť, to sa však netýka prípadných poplatkov za balné, dopravné a dobierkové.

 

Kupujúci však berie na vedomie, že konečné ceny pri produktoch sú uvádzané po zaokrúhlení na celá eura v súlade s príslušnými právnymi predpismi, v špecifických situáciách teda môže v konečnom súčte všetkých zakupovaných produktov dôjsť k nepatrnej odchýlke od takto uvedenej kúpnej ceny, toto je dané práve v dôsledku zaokrúhlením na celá eura. Podrobný rozpis kúpnej ceny, vr. centov, je vždy uvedený v košíku kupujúceho.

 

7. Zmluva

 

Kedy sa nemôže zmluva uzavrieť

Kupujúci berie na vedomie, že môžu nastať prípady, keď nedôjde k uzatvoreniu zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim, a to najmä v prípade, keď kupujúci objedná tovar za cenu zverejnenú omylom v dôsledku chyby interného informačného systému. Predávajúci v takom prípade kupujúceho informuje o takejto skutočnosti. Predávajúci si vyhradzuje právo vyhlásiť kúpnu zmluvu za neplatne uzavretú, ak došlo k zneužitiu osobných údajov, zneužitiu platobnej karty a pod., alebo z dôvodu zásahu správneho či súdneho orgánu, o takomto postupe bude Kupujúci informovaný. Kupujúci berie na vedomie, že v uvedených prípadoch nemôže kúpna zmluva platne vzniknúť.

 

Uzavretie zmluvy

Zmluvu môže kupujúci uzavrieť tak, že prijme návrh na uzavretie zmluvy na webe www.fuski.sk tým, že požadovaný tovar vloží do košíka. Než kupujúci záväzne potvrdí objednávku, má kupujúci právo meniť ako požadované plnenie, dopravu aj spôsob úhrady, teda skontrolovať všetky údaje, ktoré do objednávky vložil. Kúpna zmluva vzniká odoslaním objednávky kupujúcim po zvolení dopravy a spôsobe úhrady a prijatím objednávky predávajúcim. Za prípadné chyby pri prenose dát nenesie Predávajúci žiadnu zodpovednosť. Uzavretie zmluvy predávajúci bezodkladne potvrdí kupujúcemu informatívnym emailom na kupujúcom zadaný email.

 

Dodanie predmetu kúpy

Kúpnou zmluvou sa predávajúci zaväzuje, že kupujúcemu odovzdá vec a umožní mu nadobudnúť vlastnícke právo k nej a kupujúci sa zaväzuje, že vec prevezme a riadne zaplatí kúpnu cenu. Predávajúci si vyhradzuje vlastnícke právo k veci, preto sa kupujúci stane vlastníkom až úplným zaplatením kúpnej ceny.

 

Porušenie zmluvy

Právo na dodanie novej veci má kupujúci aj v prípade odstrániteľnej vady, pokiaľ nemôže vec riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vád. V takom prípade má kupujúci aj právo od zmluvy odstúpiť. Pri dodaní novej veci vráti kupujúci predávajúcemu na jej náklady vec pôvodne dodanú.

Ak kupujúci neoznámil vadu bez zbytočného odkladu po tom, čo ju mohol pri včasnej prehliadke a dostatočnej starostlivosti zistiť, súd mu právo z vadného plnenia neprizná. Ak ide o skrytú vadu, platí to isté, ak nebola vada oznámená bez zbytočného odkladu po tom, čo ju kupujúci mohol pri dostatočnej starostlivosti zistiť, najneskôr však do dvoch rokov po odovzdaní veci.

 

Záruka za akosť

Zárukou za akosť sa predávajúci zaväzuje, že vec bude po určitú dobu spôsobilá na použitie na obvyklý účel alebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Záručná doba plynie od odovzdania veci kupujúcemu; ak bola vec podľa zmluvy odoslaná, beží od dôjdenia veci do miesta určenia. Kupujúci nemá právo zo záruky, ak spôsobila vadu po prechode nebezpečenstva škody na veci na kupujúceho vonkajšiu udalosť.

 

8. Reklamácia

 

Za tovar počas dopravy zodpovedá prepravca. Ak je tovar doručovaný na zadanú adresu zmluvným prepravcom, je kupujúci povinný prekontrolovať dodaný tovar ihneď po jeho prevzatí od osoby vykonávajúcej doručenie a zjavné vady tovaru a nekompletnosť dodávky (rozdiel medzi faktúrou a dodaným tovarom) je povinný reklamovať u predávajúceho ihneď, najneskôr nasledujúci deň po prevzatí. Neskoršie reklamácie zjavných vád tovaru a nekompletnosť dodávky (rozdiel medzi faktúrou a dodaným tovarom) nebudú predávajúcim ani prepravcom uznané.

 

Pri preberaní zásielky skontrolujte jej stav. Pokiaľ je porušená ochranná páska, balenie obsahuje trhliny, deformovaný roh, prerazený kartón alebo iné znaky porušenia, mohlo dôjsť aj k poškodeniu alebo strate tovaru. Ak sa tak stane, postačí iba oznámiť vodičovi: preberám, ale uveďte "výhradu". V tom prípade je vodič je povinný výhradu uviesť. Do skenera sa toto uvádza ako status "DORUČENÉ S VÝHRADOU" odovzdania, alebo v prípade papierového prepravného listu sa toto uvedie priamo názvom "VÝHRADA" spoločne s Vaším podpisom.

 

Pokiaľ zistíte poškodenie alebo stratu tovaru, prepravný kartón nelikvidujte, ale odfoťte si ho, a to vrátane adresného štítku, prasklín, pretrhnutia alebo viditeľného zalepenia páskou. Tieto fotografie budú nutné doložiť na reklamáciu a následnú náhradu vzniknutej škody u prepravcu. Potom nám toto oznámte e-mailom spoločne s urobenými fotografiami.


 

Pri osobnom odbere tovar je kupujúci povinný prekontrolovať tovar pri jeho prevzatí a zjavné vady je povinný ihneď uplatniť u predávajúceho. Zjavné vady tovaru uplatnené u predávajúceho neskôr nebudú predávajúcim uznané.

 

Ak vznikne na tovare dodanom internetovým obchodom www.fuski.sk vada, môže kupujúci uplatniť reklamáciu.Reklamácia tovaru, kedy sú účastníkmi záväzkového právneho vzťahu 2 podnikatelia, sa riadi na základe Občianskeho zákonníka. Všeobecná úprava zodpovednosti za vady je obsiahnutá v § 2099 – 2112.

 

Práva z chybného plnenia

§ 2099

a) Vec je chybná, ak nemá vlastnosti stanovené v§ 2095 a 2096. Za vadu sa považuje aj plnenie inej veci. Za vadu sa považujú aj vady v dokladoch nutných na užívanie veci.

b) Ak plynie z vyhlásenia predávajúceho alebo z dokladu o odovzdaní, že predávajúci dodal menšie množstvo vecí, nevzťahujú sa na chýbajúce veci ustanovenia o vadách.

Predmet kúpy

§ 2095

Predávajúci odovzdá kupujúcemu predmet kúpy v dohodnutom množstve, akosti a prevedení. Ak nie sú akosť a prevedenie dojednané, plní predávajúci v akosti a prevedení vhodných na účel viditeľný zo zmluvy; inak pre účel obvyklý.

§ 2096

Pri určení kvality alebo vykonania podľa dohodnutej vzorky alebo predlohy musí vec akosťou alebo vykonaním zodpovedať vzorke alebo predlohe. Ak sa líši akosť alebo prevedenie určené v zmluve a vzorka alebo predloha, rozhoduje zmluva. Ak zmluva a vzorka určia akosť alebo vykonanie veci rozdielne, nie však rozporne, musí vec zodpovedať zmluve i vzorke alebo predlohe.

 

Reklamácia tovaru

Pre rýchlejšie vybavenie môže kupujúci o reklamácii vopred informovať predávajúceho telefonicky, e-mailom, písomne ​​alebo prostredníctvom svojho obchodného zástupcu. Kupujúci je povinný popísať závadu alebo popísať, ako sa prejavuje, prípadne vadu odfotiť. Reklamovaný tovar doručí kupujúci predávajúcemu na vlastné náklady (inak ako na dobierku, ktorú predávajúci nepreberá), pričom pri zasielaní je kupujúci povinný zabaliť tovar do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu či zničeniu. Prípadne môže kupujúci reklamáciu odovzdať svojmu obchodnému zástupcovi, pokiaľ ho má prideleného.

 

Pre úspešné vybavenie reklamácie je bezpodmienečne nutné, aby kupujúci bol schopný predložiť daňový doklad (faktúru) a vyplnený reklamačný protokol.

 

!!! Tovar zaslaný na reklamáciu musí byť čistý!!!

 

!!! Za vadu tovaru nemožno považovať rozdielnosť odtieňov farieb v skutočnosti a na elektronických zobrazovacích zariadeniach!!!

 

 

Kupujúci je povinný reklamáciu u predávajúceho uplatniť bez zbytočného odkladu od zistenia vady. Na prijímanie reklamovaného tovaru je určená adresa: Fuski BOMA s.r.o. - Reklamačné oddelenie, K Bytovkám 222, 251 63 Kunice, tel. kontakt.: +420 222 352 190 - pí Dvořáková, e-mail: boma@boma.cz

 

V závislosti od druhu závad a od povahy tovaru, v súlade s právnymi predpismi platnými v SR, bude oprávnená reklamácia riešená opravou, výmenou tovaru či vrátením zaplatenej kúpnej ceny.

 

Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktu, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.

 

Predávajú bez zbytočných odkladov reklamáciu vybavia v čo najkratšom termíne.

 

9. Bezpečnosť a ochrana informácií

 

Pokiaľ nakupujete ako veľkoobchodný odberateľ, požadujeme pri registrácii uviesť nasledujúce údaje:

- názov spoločnosti (obchodná firma)

- adresu pre fakturáciu a dodanie tovaru

- IČO, DIČ

- telefonické spojenie

- elektronickú adresu (e-mail)

 

Nákupom v internetovom obchode www.fuski.sk ďalej dávate súhlas s prihlásením na odber noviniek, teda zadaním e-mailovej adresy dávate súhlas so spracovaním osobných údajov v rozsahu e-mailovej adresy, za účelom rozosielania obchodných oznámení. Ďalej potvrdzujete, že ste sa s týmito podmienkami zoznámili a že s nimi súhlasíte.

 

Prihlásením na odber noviniek beriete na vedomie, že môžete kedykoľvek bezplatne odvolať svoj súhlas so spracovaním osobných údajov a so zasielaním obchodných oznámení. Odhlásiť sa z odberu noviniek (obchodných oznámení) môžete vykonať sami, a to kliknutím na príslušný odkaz v spodnej časti každého informačného emailu alebo nám napíšte email na:[email protected]so žiadosťou o vyradenie.

 

Prihlásením na odber noviniek, teda zadaním e-mailovej adresy dávate súhlas s tým, že správca osobných údajov môže osobné údaje predať tretím subjektom za účelom rozosielania obchodných oznámení. Týmito subjektmi sú výhradne poskytovatelia služieb rozosielky obchodných oznámení.

 

Kupujúci dáva predávajúcemu svoj súhlas na zhromažďovanie a spracovanie týchto osobných údajov na účely splnenia predmetu uzatváranej kúpnej zmluvy a využitia na marketingové účely predávajúceho (najmä na zasielanie obchodných oznámení, a to aj prostredníctvom tretích strán).

 

Tento svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek bezplatne odvolať (požiadať o odstránenie niektorých svojich údajov, prípadne úplné odstránenie všetkých svojich údajov z databázy správcu), a to na e-maile:[email protected]. Ďalej má kupujúci právo na prístup k osobným údajom, má právo na ich opravu, doplnenie, má právo na ich blokáciu, vrátane práva požadovať vysvetlenie a odstránenie závadného stavu a ďalších zákonných práv k týmto údajom, a to všetko bezplatne na e-mailovej adrese[email protected].

 

Vyššie uvedené osobné údaje budú spracované za účelom Vašej identifikácie ako kupujúceho, na realizáciu a vykonanie potrebných účtovných operácií a zaúčtovanie vašej platby za nakúpený tovar, za účelom správnej dodávky tovaru a na komunikáciu s Vami.

 

Predávajúci prehlasuje, že všetky osobné údaje sú dôverné, budú použité iba na uskutočnenie plnenia zmluvy s kupujúcim a marketingových akcií predávajúceho a nebudú inak zverejnené, poskytnuté tretej osobe a pod. s výnimkou situácie súvisiacej s distribúciou či platobným stykom týkajúceho sa objednaného tovaru (oznámenie mena, čísla účtu a adresy dodania) či špeciálnych marketingových akcií.

 

Predávajúci postupuje tak, aby subjekt údajov neutrpel ujmu na svojich právach, najmä na práve na zachovanie ľudskej dôstojnosti, a tiež dbá na ochranu pred neoprávneným zasahovaním do súkromného a osobného života subjektu údajov. Osobné údaje, ktoré sú poskytnuté dobrovoľne kupujúcim predávajúcemu za účelom splnenia objednávky a marketingových akcií predávajúceho, sú zhromažďované, spracovávané a uchovávané v súlade s platnými zákonmi Slovenskej republiky, najmä so zákonom č. 101/2000 Zb. o ochrane osobných údajov v platnom a účinnom znení.

 

Inak zo strany spoločnosti Fuski BOMA s.r.o. nedochádza k predávaniu či prenajímaniu osobných údajov v prospech tretej strany.

Osobné údaje sú ukladané v bezpečnej databáze. Osobné údaje budú spracovávané po dobu neurčitú. Osobné údaje budú spracovávané v elektronickej podobe automatizovaným spôsobom alebo v tlačenej podobe neautomatizovaným spôsobom.

 

Kupujúci súhlasí s ukladaním tzv. cookies na jeho počítač tak, aby uľahčila poskytovanie služieb informačnej spoločnosti v súlade s ustanovením Smernice 95/46/ES o účele "cookies" či podobných nástrojov a je zaistené, aby užívateľom boli známe informácie, ktoré sa ukladajú do koncového zariadenia, ktoré používajú. Používatelia majú možnosť odmietnuť, aby "cookies" alebo podobné nástroje boli ukladané do ich koncových zariadení, napr. tým, že spustí vo svojom prehliadači funkcionalitu anonymného prezerania. V prípade, že je nákup na webovej stránke možné vykonať a záväzky predávajúceho z kúpnej zmluvy plniť bez toho, aby dochádzalo k ukladaniu tzv. cookies na počítač kupujúceho, môže kupujúci súhlas podľa predchádzajúcej vety kedykoľvek odvolať.

 

10. Prevádzková doba

 

Objednávky cez internetový obchod www.fuski.sk: 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

V prípade výpadku informačného systému alebo zásahu vyššej moci predajca nenesie zodpovednosť za nedodržanie prevádzkovej doby.

Prevádzková doba centrály je uvedená na www.fuski.sk v sekcii Kontakty.

 

11. Záručné podmienky

 

Záručné podmienky na tovar sa riadia Reklamačným poriadkom a príslušnými právnymi predpismi ČR. Ako záručný list obvykle slúži doklad o zakúpení.